Avatar billede lol321lol Nybegynder
29. december 2015 - 16:08 Der er 1 kommentar

Spraymaling

Hej

Jeg har et af disse kendte boards kaldet hoverboard, segboard eller self balancing scooter. Det er lavet af plastik og kan få rigtig mange skræmmer ved lethed. Jeg har så besluttet mig for at spraymale det, men jeg er bare bange for at det ikke kommer til at skinne og se blank ud. Er der noget jeg efterfølgende kan give det så kommer til at skinne?
Avatar billede finb Ekspert
31. december 2015 - 15:33 #1
Du skal bruge en 2-komponent BLANK slidstærk maling, spørg autolakerer.