Avatar billede Oksboel1969 Nybegynder
01. januar 2016 - 12:16 Der er 9 kommentarer

hvilken backup skal jeg bruge til Htc one

Godt Nytår.

Jeg har Iphone 6 og bruger Itunes til backup det fungere bare.

Min vendinde har HTC One, hvad skal hun bruge der? Jeg har ledt og ledt, er kommet frem til google drive, men kan ikke finde ud af det.
Hende mobil vibrere hele tiden, det er til at blive skør af, den eneste mulighed er en nulstilling af mobilen. Men det kræver at vi skal lave en sikkerhedskopi, når den så er nulstillet, skal det hele lægges ind igen. Hun har været ved TDC de siger at nulstilling af mobilen er løsningen.
Håber I kan hjælpe.
På forhånd tak.
Venlig hilsen
Birgit - Oksboel1969
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2016 - 15:40 #1
Kan dette bruges, er der en google konto aktiv på telefonen.
http://www.htc.com/dk/support/htc-one/howto/337502.html

Telenor vejledning
https://www.telenor.dk/kundeservice/mobil/htc-one/sikkerhed-og-backup/backup-og-synkronisering/

Hvis du vælger at bruge HTC Backup, vælger HTC Backup at lægge back ud på Dropbox. Se side 111 i manualen.Er der en Dropbox konto aktiv på telefonen.
http://files.customersaas.com/files/HTC_One_Brugervejledningen.pdf
Avatar billede Oksboel1969 Nybegynder
03. januar 2016 - 22:44 #2
Hej pixxel.

Tusind tak for hjælpen, jeg har kopieret de gode link, og vil kikke dem nærmere igennem.

Jeg vinger nyttig tråden af, fordi det er det bedste som endnu har budt sig, dog havde jeg selv kikket på den øverste.
Jeg skal nok vende tilbage, og fortælle hvilken der var den bedste.

Rigtig god aften og sov godt når den tid kommer

de bedste hilsner

Birgit
Avatar billede Oksboel1969 Nybegynder
11. januar 2016 - 23:14 #3
Hej pixxel

undskyld det sene svar.
Håber du får dine point når jeg skriver nu.

Jeg brugte den her:
Hvis du vælger at bruge HTC Backup, vælger HTC Backup at lægge back ud på Dropbox. Se side 111 i manualen.Er der en Dropbox konto aktiv på telefonen.
http://files.customersaas.com/files/HTC_One_Brugervejledningen.pdf

og det virker.

Tusind tak for hjælpen.

de bedste hilsner
Birgit
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2016 - 15:19 #4
Svar
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2016 - 16:23 #5
Nu ved jeg ikke om du vil give mig point, men hvis - så prøv at se denne vejledning.
http://i.imgur.com/eW4q6nI.png
Avatar billede Oksboel1969 Nybegynder
03. februar 2016 - 11:04 #6
Hej pixxel

Jeg kan vist ikke få det her til at fungere. For har modtaget en mail fra eksperten, hvor jeg har ubesvarede spørgsmål.
Var bare helt sikker på at du havde fået dine point for jeg var inde og give dig dem d. 11-01-16 kl. 23.14. Men i følge mailen har du ikke fået dem endnu, det er jeg ked af.
Jeg ved ikke hvad jeg gør forkert, da jeg ikke har brugt det her før.
Men jeg prøver at vinge dit svar af, kan se at det har jeg ikke fået gjort. Så kan det være det virker.

Det endte med at vi nulstillede mobilen. Billeder lagde jeg på pc, og kontakter blev lagt på simkortet. Jeg ville så fjerne simkortet fra mobilen, men det mente min veninde at det ikke var nødvendigt.
Desværre da den skulle startes op igen, var alle kontakter slettet.
Men mobilen er normal igen.

Endnu engang tusind tak for hjælpen, selv om vi ikke brugte én af de gode forslag. jeg forsøgte men det gav bøvl.
Det er vigtigt for mig at, når jeg skal arbejde med andres folks mobiler eller pc så skal jeg have ro til at koncentrere mig, og ikke blive forstyrret hele tiden. Det havde jeg ikke, derfor brugte vi måden at nulstille HTC One.

De bedste hilsner
Birgit :O)
Avatar billede Oksboel1969 Nybegynder
03. februar 2016 - 11:11 #7
Jeg vil gerne give dig point, men jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre det.
Nu skriver jeg til eksperten. Jeg skriger snart, fordi det føles som om jeg slår i en pude og kommer ikke videre med at give mine point ud.
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2016 - 13:15 #8
Ok jeg prøver med et nyt billed.
http://i.imgur.com/l6DOs4G.png
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2016 - 11:37 #9