Avatar billede jcr18 Professor
02. januar 2016 - 22:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

youtube problemer (video)

Har store problemer med at videoerne pludselig stopper midt i numrene - fortsætter lidt - stopper igen osv. Der dannes en cirkel i midten af billedet som blot snurrer rundt. Er mega træt af det så håber nogen ved hvad jeg skal kikke efter.F.eks i dette her indslag https://www.youtube.com/watch?v=npv3318mFb0 samt alle andre.
Avatar billede jcr18 Professor
02. januar 2016 - 22:41 #1
Her ses cirklen i midten af videoen som dukker op når videoen stopper. http://peecee.dk/upload/view/455763/full
Avatar billede kurtba Ekspert
03. januar 2016 - 01:44 #2
Cirklen kommer fordi den loader data - det vil sige, at din forbindelse er for langsom til at hente data ned, når du ser filmen.
I linjen, hvor du kan se, hvor langt henne i filmen du er, kan du se om den er forud med at hente data.
Den røde del viser hvor langt du er i filmen, men foran den røde del skal der gerne være en grå del, den viser hvor meget af filmen som allerede er hentet ned. Så den skal gerne være foran den røde hele tiden.
Hvis f.eks. den røde viser, at den er 1/4 henne og den grå er 1/2 henne, kan du klikke på et hvilket som helst sted i det grå område, og den vil straks springe dertil og fortsætte, idet dataene allerede er til stede på din pc. Springer du ind i området som ikke er gråt, vil du få den snurrende ring, idet den lige skal hente data for det område, før du kan se det.
Så det tyder på, at du simpelthen har  en dårlig download eller downloader noget andet samtidig.
Jeg prøvede lige linket samtidig med, at jeg har gang i noget større download, og den kører flydende hos mig, og jeg kan se, at den hurtigt er langt foran med at hente data.
Avatar billede jcr18 Professor
03. januar 2016 - 02:16 #3
Jeg vil prøve at følge op på din kommentar. Dog skal siges at jeg faktisk har en download hastighed på 55 Mbit så jeg vil da umiddelbart mene at den side af sagen skulle være ok?
Avatar billede 220661 Ekspert
03. januar 2016 - 09:00 #4
Selvom man har en hurtig forbindelse, skal den også være stabil. En ustabil forbindelse vil give samme problem. Du kan måske se det ved at tage en hastighedstest, om det kører flydende.
Har du mange apparater på dit netværk, kan der være nogle der måske forstyrrer hinanden. Man kunne prøve at slukke og genstarte netværksudstyret og lade enheder blive fundet en efter en igen. Det kan hjælpe på forbindelsen.
Tjek evt også om der er andre trådløse netværk der er stærke i dit område. Har du dette skulle du måske skifte den frekvens dit netværk kører det trådløse på. Det vil også gøre det mere stabilt.
Avatar billede jcr18 Professor
03. januar 2016 - 09:28 #5
Ok jeg vil prøve det af og melder tilbage når jeg ved lidt mere.
Avatar billede jcr18 Professor
27. maj 2016 - 10:20 #6
Fandt aldrig en løsning der virkede indtil jeg gik over til maxthon browseren. Her oplever jeg ingen problemer. I må gerne dele poing hvis I lægger et svar, ellers lukker jeg tråden om 1 uge.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. maj 2016 - 12:48 #7
Svar