Avatar billede Thomas84 Nybegynder
03. januar 2016 - 16:39 Der er 2 kommentarer

Web shop

Hey og godt nytår til jer alle.

Jeg står og vil i gang med at åbne en web shop og har styr på det meste. Men jeg har et problem, jeg kan ikke finde ud hvad navn jeg skal give den, så ville høre om der sad nogen her inde som muligvis havde nogen gode navne til min web shop.

1. Det skal være et dansk navn
2. Jeg skal sælge led pære, dioder osv, lys kæder og andet stuff til pc samt kabler til pc og tv stuff.

Så hvis nogen sidder inde med et godt navn så kom frem med jer :D

//Thomas
Avatar billede Blueeyez Mester
03. januar 2016 - 17:59 #1
det er et MEGET bredt område..

tag et kig på it webshops.. kunne jo være dit efternavn kombineret med nogrt.. det ses da til tider..
Avatar billede Thomas84 Nybegynder
03. januar 2016 - 18:00 #2
Ja det kunne du jo have ret i :)