Avatar billede MurDog1905 Nybegynder
03. januar 2016 - 22:27 Der er 2 kommentarer

SD-kort tomt eller indeholder ikke understøttet filsystem

Hej.

Min telefon kom pludselig med denne tekst:

SD-kort tomt eller indeholder ikke understøttet filsystem.
Og selvfølgelig nåede jeg ikke at tage backup.
Det eneste jeg umiddelbart kan gøre er at formatere den.
Er der nogen som helst måde man kan "redde" alt det der var på den?
Avatar billede kurtba Ekspert
04. januar 2016 - 00:56 #1
Få fat i en kortlæser og tilslut den til en pc. Måske har du allerede en pc med indbygget kortlæser.
Hent et eller flere dataredningsprogrammer og se om de kan hjælpe dig.
Det kunne f.eks. være Recuva eller Testdisk, som begge findes i gratis versioner.
Avatar billede MurDog1905 Nybegynder
04. januar 2016 - 21:55 #2
Har nu prøvet begge de programmer du har skrevet og hjalp desværre ikke :(