Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2016 - 22:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fjerne anbefalede videoer fra YouTube video

Har uploadet en video der skal lægge på en hjemmeside. Når videoen er færdig, dukker en helt masse små videoer op man kan klikke på. Hvordan slå man det fra så der i stedet bare bliver sort.

Har slev gjort det før, men er lavet om. Kan ikke finde ud af det ...
Avatar billede tryltryl Juniormester
07. januar 2016 - 22:13 #1
https://developers.google.com/youtube/player_parameters

rel

This parameter indicates whether the player should show related videos when playback of the initial video ends. Supported values are 0 and 1. The default value is 1.
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2016 - 22:38 #2
Tak. Men forstå ikke en pind af hvad jeg skal gøre.