Avatar billede clausito Seniormester
09. januar 2016 - 14:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Macbook billederedigering fra ung til gammel

Kender I et gratis billedprogram der kan gøre et ansigt fra ung til gammel?
Mere sådan bare for sjov
Avatar billede milter Ekspert
09. januar 2016 - 17:13 #1
Avatar billede milter Ekspert
09. januar 2016 - 17:29 #2
Lige en lille, men måske væsentlig tilføjelse: Som altid er udvalget af gratis programmer til Mac en hel del mindre end til PC, men måske kan eksperten.dk's Macbrugere indsnævre din søgning en smule :-)
Avatar billede clausito Seniormester
24. januar 2016 - 13:05 #3
Du får nogle point Milter - gi mig lige muligheden. Brugte viden fra dit link
Avatar billede milter Ekspert
24. januar 2016 - 14:18 #4
Kommer her med tak. Jeg håber ikke, du måtte alle 190.000 link igennem :-)
Avatar billede clausito Seniormester
24. januar 2016 - 15:25 #5
Nej, men du viste vejen