Avatar billede slawek007 Praktikant
11. januar 2016 - 16:47 Der er 1 kommentar

outlook 2016

Hej Venner

er gået over til office 2016 på jobbet og synes outlook 2016 åbner med alt for meget info på skærmen, man bliver jo helt bims af at se på det.

meget af det overflødige har jeg fået fjernet, men følgende kan jeg ikke lige se hvordan.

når jeg åbner en mail i sit eget vindue, viser den en info box med opbevaringspolitik lige under det er der et Info felt med (dette element udløber om 29 dage........)

kan man ikke fjerne dette

længere over i højre side er der en dato for hvornår mailen udløber...

alt for meget info om at der generalt er oprydning i inbox på ale mails over 30 dage :-P
Avatar billede martens Guru
11. januar 2016 - 17:37 #1
Lyder som om, der benyttes en Exchangeserver...