Avatar billede hannele Novice
11. januar 2016 - 16:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Slet en gammel emailkonto.

Der står en gammel emailkonto på min pc. Den står som foretrukken mailadresse, hvordan får jeg den slettet. jeg har oprettet en ny mailadresse på min Microsoft konto, og den virker fint. Men hver gang jeg åbner pc en står den gamle der endnu. Er der nogen der kan hjælpe. Venlig hilsen Hanne
Avatar billede poko1 Ekspert
11. januar 2016 - 17:21 #1
Er det i live mail?
Avatar billede hannele Novice
11. januar 2016 - 18:26 #2
Jeg oprette oprindelig adressen i Microsoft office 2003, men den er slettet. Jeg bruger nu live mail og outlook mail, men der har jeg ikke den adresse lagt ind på, kun den nye mailadresse, men når jeg åbner outlook mail er den gamle adresse også der ? jeg ved ikke om den også befinder sig i live mail. Noget værre rod.  :)
Avatar billede poko1 Ekspert
11. januar 2016 - 19:20 #3
Hvis der er flere i Live mail.
http://web.gratisupload.dk/f/8uwnkf4j00/
Jeg skal lige starte en kunde Pc for at se vejledning i Outlook 2003
Avatar billede poko1 Ekspert
11. januar 2016 - 19:38 #4
Avatar billede hannele Novice
12. januar 2016 - 16:49 #5
nej ingen emailadresser nogen af disse steder. Men jeg stødte på et vindue med: log på windows live messenger. Med denne gamle email. Prøvede at logge på det kan jeg ikke. heller ikke med telefon eller anden mail. Måske er det er gammel Microsoft konto.
Avatar billede hannele Novice
24. januar 2016 - 13:39 #6
Det var en gammel Microsoft konto, som jeg ikke havde koden til, nulstillede så koden via telefon, og med den nye kode kunne jeg slette kontoen, og få den rigtige konto, og den rigtige email kunne komme på plads. Så det er i orden nu.
Avatar billede hannele Novice
24. januar 2016 - 13:39 #7
Jeg lukker spørgsmålet.