Avatar billede jhjorsal Mester
13. januar 2016 - 19:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Præcis Opskrift på opsætning af en AirPort ekspress uden Lan kabel

Jeg har en Asus RC-AC68U router, købt fordi jeg troede at den i hvert til fald kunne give dækning i hele huset, men nej. Kom så en dag til at tænke på at min gamle AirPort ekspress måske kunne udvide netværket, syntes jeg at have læst. Men når jeg går igennem opsætningsprogrammet er der simpelthen så mange muligheder, er der nogen der har en præcis opsætning for en AirPort ekspress der skal udvide netværket trådløst, altså uden netværkskabel forbindelse.
Avatar billede claes57 Ekspert
13. januar 2016 - 19:55 #1
brug en ipad/uphone.
Avatar billede claes57 Ekspert
13. januar 2016 - 19:56 #2
/uphone. ) /iphone.
Avatar billede jhjorsal Mester
13. januar 2016 - 20:30 #3
Det har jeg også prøvet, men der var stadig steder jeg blev i tvivl.
Avatar billede jhjorsal Mester
28. januar 2016 - 08:01 #4
Lukketid og ikke rigtig noget jeg kunne bruge :-(