Avatar billede Kurtchr Nybegynder
13. januar 2016 - 22:22 Der er 9 kommentarer

Malware reimage repair

Jeg har fået reimage repair på min pc, som dukker op hele tiden,
jeg kan ikke finde programmet i Fjernprogram, jeg har installeret programmet Security Reviver som skulle kunne fjerne det, men det gør det ikke, hvad skal jeg gøre, er der nogen der kan hjælpe??
Jeg har Chromebrowser og windows 10.

Hilsen Kurt Christensen
Avatar billede kurtba Ekspert
13. januar 2016 - 23:44 #1
Den skulle Malwarebytes kunne klare.
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2016 - 00:45 #2
14. januar 2016 - 03:32 #3
...og "Security Reviver " er også FUSK !!!
14. januar 2016 - 03:34 #4
Kan også anbefale nævnte

[MalwareBytes] FREE

--

Evt. køre en SYSTEMGENDANNELSE til før problemet !!!
Avatar billede kurtba Ekspert
14. januar 2016 - 22:14 #5
Jeg kan absolut ikke anbefale, at man downloader noget som helst fra cnet.com.
Mange programmer, som hentes via deres hjemmeside er selv inficeret med alt muligt skidt og lort, som så installeres samtidig med det man ønsker. Alene ved at følge linket kan man se, hvor mange muligheder der er for at trykke på et forkert download link, hvor man så henter noget malware ned i stedet for noget brugbart.
Superantispyware bør hentes direkte hos producenten i stedet:
http://superantispyware.com/
Avatar billede Kurtchr Nybegynder
15. januar 2016 - 00:34 #6
Hvem kan man egentlig tro på i denne branche og hvordan kan jeg være
sikker på om det er korrekt om noget er fusk?
Kan man f.eks stole på wesiden: spywarefri.dk ?
hilsen Kurt Christensen
Avatar billede kurtba Ekspert
15. januar 2016 - 01:01 #7
Det kan man desværre ikke give noget svar på. Skiderikkerne har det med at opkøbe de sider, som bliver mest populære og herefter bruger de så dem til at sprede deres skidt.
Spywarefri.dk kan du godt stole på.
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2016 - 22:51 #8
#6 Sider der er google oversat burde man holde sig fra.
http://i.imgur.com/aC1FniT.png

Kan man f.eks stole på wesiden: spywarefri.dk ?
Man må jo se på hvem der står bag hjemmesiden, og hvad deres intentioner er.
Avatar billede Kurtchr Nybegynder
12. februar 2016 - 00:46 #9
Programmet: Malwarebytes har klaret det hele,
tak for hjælpen!
Hilsen Kurt Christensen