Avatar billede Bertramd Nybegynder
14. januar 2016 - 12:30 Der er 8 kommentarer

Glemt kode til win 7

Hej jeg har fundet min gamle win 7 computer frem og kan simpelthen ikke huske koden. Har prøvet at finde nogle guides på nettet men har kun kunnet finde nogle gamle guides, så håber der er en her som kan hjælpe mig er på ingen måde en computer haj men lidt kan jeg da finde ud :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
14. januar 2016 - 12:56 #1
lav en boot-disk, og nulstil adgangskoder der.
http://pogostick.net/~pnh/ntpasswd/
Avatar billede buddy45 Juniormester
14. januar 2016 - 17:35 #2
Du kan også prøve at logge på i fejlsikret som administrator og så resette din kode.
Avatar billede Bertramd Nybegynder
14. januar 2016 - 19:02 #3
Hvordan gør man lige det #2
Avatar billede Bertramd Nybegynder
14. januar 2016 - 19:13 #4
claes57 har lidt problemer, har hentet nogle filer ned fra siden som skulle ligges ind på et USB stick. Prøvede så at installere det ved hjælp af cmd. Men det lykkes ikke rigtigt, der står det blevet nægtet afgang.
15. januar 2016 - 05:59 #5
Ref #4: Ikke forstået ?
Altså via en anden PC ?
Avatar billede Bertramd Nybegynder
15. januar 2016 - 12:37 #6
Tror måske jeg fået det installeret problemet er nu at jeg ikke kan få det til at virke. Jeg har sat usb stikket i computer og fået den til at starte op fra usb og kan se den køre programmet igennem, men der sker ikke noget
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2016 - 16:15 #7
#2 ! Adgangskoden er jo glemt.

Hvis alt andet ikke virker, så lav en ny konto. Åben i fejlsikret tilstand en DOS prompt, indsæt tekst med rød ( kopier testen ) : net user test /add genstart computeren. Efter opstart klik på test konto.
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2016 - 16:16 #8
Rettelse : ( kopier teksten )