Avatar billede kris5432 Nybegynder
16. januar 2016 - 14:49 Der er 2 kommentarer

Kan man bruge en iPhone som USB stregkode scanner

Hej alle sammen

Ved i om det er muligt, at finde en app / gøre sådan at når man scanner en stregkode med sin iphone, så sender den stregkoden via usb over til computeren ind i det program man vil have data'en ind i?

Ved ikke om det giver mening men håber i kan hjælpe

Tak på forhånd
Avatar billede supertekst Ekspert
18. januar 2016 - 11:10 #1
Hvis du "Googler" er der mange muligheder - f.eks.:
https://greenerpastures.dk/blog/iphone-udvikling/stregkoder
Avatar billede Wally73 Mester
27. februar 2016 - 11:51 #2
Generelt nej.

Der er massere af apps til at scanne stregkoder, men dit ønske om at overføre det via USB-porten skaber problemer, da iPhone ikke benytter en normal USB-port, der lige kan overtages af andre apps og programmer.
Havde det være en Microsoft eller Android mobil, så havde sagen været en anden.