Avatar billede Lynge2908 Nybegynder
18. januar 2016 - 14:04 Der er 1 kommentar

Hjælp til woocommerce (et tomt skrivefelt under produkt)

Lige nu har jeg under mine produkter en drop down menu hvor de kan vælge størrelse og farve.. Men hvordan får jeg et helt tomt felt hvor de kan skrive tekst i inden de bestiller??

Jeg skal have lavet et tomt felt hvor der står navn, hvor kunden så kan indtaste det navn der skal stå på plakaten inden de ligger den i kurven.

Jeg bruger woocommerce..

På forhånd tak for hjælpen..
Avatar billede bipbipbip Nybegynder
23. februar 2016 - 12:48 #1
Forestiller mig umiddelbart at vi er ude i noget custom code her eller måske en plugin som https://wordpress.org/plugins/wc-fields-factory/