Avatar billede pwn Forsker
19. januar 2016 - 18:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Udvidelse af partition på MAC

Jeg har på min MAC-book udskiftet en 320 GB HD til en 500 GB SSD. Den blev klonet (Sandberg clone-box) og resulater er en partition på 320 GB og resten ikke formateret. Jeg staretde i øvrigt med at formatere hele SSD'en. Nu vil jeg gerne oprette en partition på de sidste 180 GB og bruger diskværktøjet til det. Af een eller anden grund, så får jeg kun 12,5 GB ekstra plads ud af det også selvom jeg markerer hele den resterende ledige plads.
Hvad sker der - hvordan gør jeg?
Avatar billede pwn Forsker
03. februar 2016 - 11:03 #1
Er der virkelig ingen derude ? :-)
Kunne man tænke sig en løsning med et back-up system, så et image blev kørt ned på en større disk - eller får den image's størrelse?
Avatar billede pwn Forsker
18. februar 2016 - 07:54 #2
Lukker...