Avatar billede Kentmog Praktikant
23. januar 2016 - 09:35 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Systemgendannelse.

HEJ.  Jeg kan ikke systemgendanne min pc. Er der nogen, der ved hvorfor ?
Avatar billede 220661 Ekspert
23. januar 2016 - 09:53 #1
Systemgendannelse for c drevet er deaktiveret?

Der er fejl på disk, så den ikke kan gennemføre systemgendannelse?

Der er ikke afsat nok plads på c drev til at oprette systemgendannlse.

Du skal måske lige skrive hvilket system du bruger.
Avatar billede Kentmog Praktikant
23. januar 2016 - 10:06 #2
Hej 220661. Jeg bruger Windows 7
Avatar billede 220661 Ekspert
23. januar 2016 - 14:05 #3
Hvis du højre klikker på computer og vælger egenskaber, så skulle du i venstre side trykke på avancerede indstillinger, og når du kommer herind, så er der noget der hedder systembeskyttelse.
Kig lige der hvordan computeren er konfigureret.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. januar 2016 - 14:06 #4
PS.

Skriv tilbage i kommentar. Svar bruges normalt af hjælperne i forbindelse med pointgivning som tak for hjælpen.
Kun hvis du ikke får en løsning bruger du svar funktionen og selv accepterer dette svar.
Du kan her se hvordan man accepterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
når du forhåbentligt har fået løsningen :-)
Avatar billede Kentmog Praktikant
23. januar 2016 - 17:29 #5
Tak 220661. Har kikket på det, men det siger mig nu ikke noget. Ellers tak for hjælpen.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. januar 2016 - 07:21 #6
Prøv at gå i "kør" og skriv  rstrui.exe

Det skulle gerne starte systemgendannelse
Avatar billede Kentmog Praktikant
24. januar 2016 - 11:41 #7
Næh 220661. Får at vide at ingen elementer svarer til det.
Sikke da et bøvl. Ellers tak.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. januar 2016 - 11:59 #8
Ok.
Høreklik computer og vælg egenskaber.
I venstre side trykker du på systembeskyttelse og i næste boks på konfigurer.
Står systemgendannelse til deaktiveret her?
Avatar billede Kentmog Praktikant
07. februar 2016 - 15:25 #9
Det er ikke deaktiveret. Jeg har givet det noget mere plads.
Avatar billede 220661 Ekspert
07. februar 2016 - 22:47 #10
Kan du så få det til at virke?
Avatar billede Kentmog Praktikant
08. februar 2016 - 09:23 #11
Ved det ikke. Har ikke prøvet endnu. Men mange tak for din store tålmodighed g hjælp. Du får lige nogle points.

HEJ.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. februar 2016 - 15:50 #12
Hej hej.
Du valgte dog selv at lægge det svar der kunne give point og tog point tilbage.
Avatar billede Kentmog Praktikant
09. februar 2016 - 08:35 #13
Gjorde jeg ???
Jeg kan faneme ikke finde ud af det.
Avatar billede 220661 Ekspert
09. februar 2016 - 15:46 #14
Problemet er at du når du vender tilbage i tråden skriver i svar. Svar er det eneste der kan udløse point. Defor får du denne vejledning her som (næsten) ny bruger på eksperten:

PS Skriv tilbage i kommentar. Svar bruges normalt af hjælperne i forbindelse med pointgivning som tak for hjælpen.
Kun hvis du ikke får en løsning bruger du svar funktionen og selv accepterer dette svar.
Du kan her se hvordan man accepterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
når du forhåbentligt har fået løsningen :-)
Avatar billede Kentmog Praktikant
10. februar 2016 - 08:55 #15
Mange tak 220661. Håber det virker nu.