Avatar billede vuske Seniormester
23. januar 2016 - 16:55 Der er 5 kommentarer

Animering i one.com

Jeg har brug for at lave en OBS der f.eks. står og blinker som jeg så kan bruge til et link til noget vigtigt - noget .gif-agtigt
Avatar billede Slater Ekspert
23. januar 2016 - 18:22 #1
Hvad er spørgsmålet?
Avatar billede vuske Seniormester
23. januar 2016 - 18:39 #2
Jeg har brug for at lave en OBS der f.eks. står og blinker som jeg så kan bruge til et link til noget vigtigt - noget .gif-agtigt

Det er mit spørgsmål - ellers ved jeg ikke hvordan jeg skal spørge
Avatar billede Slater Ekspert
23. januar 2016 - 18:41 #3
Jamen det er jo ikke et spørgsmål, du siger bare at du skal lave noget. Hvad skal du have hjælp med?

Har du brug for at nogen designer det for dig? Vil du have hjælp til at lave en GIF-animation? Vil du have en designers input til den bedste løsning? Hvilken relation har det til one.com? Der er tusind ting det kunne betyde.
Avatar billede vuske Seniormester
23. januar 2016 - 18:56 #4
Jeg har en hjemmeside hos one.com og har brug f.eks. en vignet hvor der står obs eller sidste nyt - men den skal være sådan at den står og blinker, når og hvis jeg har en sådan skal den så linke til en side jeg har lavet, det kunne også være noget i retning af en vandret lysavis hvor jeg vælger teksten
Avatar billede vuske Seniormester
23. januar 2016 - 19:13 #5
Jeg har selv fundet ud af det
se selv www.aeldresagen-nyk-syd.dk