Avatar billede kokken8000 Nybegynder
23. januar 2016 - 19:59 Der er 4 kommentarer

Fjernelse af hyperlink

Jeg har forgæves prøvet at finde et html script som fjerner ALLE hyperlinks (samt alt understregning)fra en html side eller måske bare fra den scriptlinie.
Siden skal sættes ind i en iframe og er det eneste link på den side så det vil være ligegyldigt at fjerne alle links på siden.
Skal virke i alle browsere.
Jeg har et player script som fra udgivers side laver et link som jeg ikke vil ha' (linket går til min egen side så intet ulovligt idet).
Jeg har endda snakket med udgiver som ikke kunne hjælpe.
Håber at finde hjælp her :-)
Avatar billede cht22 Professor
23. januar 2016 - 21:12 #1
Det vil nok være nemmere, hvis du evt. har mulighed for at bruge php.
Avatar billede keysersoze Guru
23. januar 2016 - 22:20 #2
CSS giver nok mere mening - display none.
Avatar billede kokken8000 Nybegynder
23. januar 2016 - 23:16 #3
Nu skal i lige tænke på at jeg kun og kun lige kan klare mig igennem basis html.
Hvis jeg kunne php var det muligvis ikke nødvendigt at søge råd her :-)
Avatar billede keysersoze Guru
24. januar 2016 - 00:32 #4
HTML er kun et markup-sprog - du kan ikke styre udseende og lignende med det. Ud fra de oplysninger du giver er det også tæt på umuligt for os at svare på men det mest oplagte vil være at style det væk, altså CSS. Dette selvfølgelig under forudsætning af at du kan lægge CSS ind i den iframe det her player script bliver eksekveret i.