Avatar billede jacob_k_lemming Praktikant
24. januar 2016 - 11:56 Der er 5 kommentarer

Vægbeslag

Hej eksperter på eksperten.dk

Jeg ar et samsung 40' fjernsyn Model no: KDL-40W705C.
Vi er desværre kommet til at sætte det op på væggen på et vægbeslag, som var fra vores gamle LCD fjernsyn.

Efter ophæng kan man ikke komme til USB porten og nu savner vi at kunne sluttede USB ting, som vi har til.

Er der nogen der kan hjælpe med et link til et vægbeslag som vi passe til dette fjernsyn.

På forhånd tusind tak
Jacob Lemming
Avatar billede claes57 Ekspert
24. januar 2016 - 13:05 #1
denne kan vesa 300*300, som du skal bruge til tv.
http://www.jemogfix.dk/tv-ophaeng__1947?pid=9044170
kan svinges ud fra væg, så du har nogen adgang til bagsiden.
Avatar billede jacob_k_lemming Praktikant
24. januar 2016 - 15:55 #2
Lyder super!
Tror du jeg kan være sikker på at min sony model kan moteres på denne?
Avatar billede claes57 Ekspert
24. januar 2016 - 16:21 #3
jep - vesa 300mm er en standardstørrelse (jeg tjekkede tv's data før jeg fandt et beslag)
Avatar billede jacob_k_lemming Praktikant
24. januar 2016 - 19:38 #4
Fantastisk!
Og tusind tak Hr. ekspert!
Avatar billede jacob_k_lemming Praktikant
24. januar 2016 - 19:40 #5
Ved ikke helt hvordan jeg giver dig point eller det sker automatisk? ;)