Avatar billede Benjamin11 Nybegynder
24. januar 2016 - 12:53 Der er 2 kommentarer

Kan den konvertere (shopify webshops)

Hej alle.

Jeg har lige åbnet en herre outlet: http://www.mroutlet.dk

Og kunne i den anledning virkelig godt tænke mig lidt feedback på siden.

Den er opbygget i shopify og jeg tror efterhånden jeg har stirret mig blind i jeans, jakker, trøjer og t-shirts, boxershorts sokker og alt muligt andet herretøj. Har svært ved at se hvad der mere kan laves af ændringer, men vil gerne være 100% sikker på den er tip top klar og opnår den bedste konvertering når der rigtigt kommer gang i markedsføringen.
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2016 - 14:38 #1
Hej Benjamin,

Til at starte med vil jeg sige siden er enkel og overskuelig, hvilket er meget fint.
Det er til at finde rundt og den loader hurtigt, så der er styr på helt basic.

Shoppen henvender sig til mænd, personligt sælger det ikke for mig at se en letpåklædt mand, der tydeligt har trænet mere end mig  :) Hvis shoppen henvender sig til kvinder der skal købe tøj til deres mænd, er valget af billede måske meget godt.

Før populære produkter måtte der godt ligge nogen andre produkter eller nogen kategorier, eller noget, det er som om der ikke er sat nok ting i udstillings vinduet som forsiden lidt repræsenterer. Så ala mest populære kunne man have nyeste ting, eller bare en kategori der var på tilbud eller lign.

Se hele kollektionen knappen er lidt underlig da den ligger under populære produkter, som umiddelbart ikke ser ud til at være en kollektion, men mere dem der er set mest eller solgt mest ud fra overskriften, så knappen leder ikke til en kollektion umiddelbart. Den virker heller ikke, den peger på http://www.mroutlet.dk/collections/undertoej-til-maend og på den side får man en 404 side.

Ellers synes jeg egentlig at siden er fin og overskuelig, har et behageligt farvevalg og loader hurtigt som den skal.

Vh
Ole
Avatar billede Benjamin11 Nybegynder
24. januar 2016 - 15:51 #2
Tusind tak først og fremmest for din feedback. Meget grundig og brugbar.

Du hr fuldstændig ret i forhold til billedet, regner med at finde er alternativ hurtigst muligt!

I forhold til min startside har jeg overvejet at lave 2 rækker produktet og smide gode anmeldelser af shoppen under disse. Frygten er bare at over 50% af dem der besøger min shop er på fra en tlf. Og der vil for mange produktet betyde at de skal scrolle rigtig meget på siden.

Informelle til se hele kollektioner knappen så har du fuldstændig ret, den er skævt formuleret og peger et skævt sted hen, skal jeg pege den til min http://www.mroutlet.dk/collections/t-shirtogtrojer kategori i stedet eller måske bare til alle produkter.

Tusind tak igen for hjælpen, jeg vil hurtigst muligt tilføje rettelserne på www.mroutlet.dk

Mvh.
Benjamin