Avatar billede chefen1924 Nybegynder
25. januar 2016 - 00:08 Der er 2 kommentarer

Design til min kommende hjemmeside?

En som kan designe noget hurtigt på MAKS 1 time, som jeg kan bruge til og starte med? I ca. samme farver som på siden herunder..

http://www.deluxday.dk - Dit nye indkøbscenter! Er der noget som mangler? Har selv noteret ting, som SKAL rettes men kan være i har mere, som er meget vigtigt!

Jeg mangler et eller andet i farver eventuelt, hvis du kan lave via. "javascript" en form for hurtig "ny" menu opsætning, da det er lidt uoverskueligt, når man klikker på menu og så skal vælge underpunkter osv.

Eventuel hjælp til hvordan jeg selv kan lave noget? Uden og have forstand på f.eks. CSS eller HTML.. Kun MEGET basic!

Jeg håber nogen vil hjælpe eventuel i fremtiden, hvis du hjælper med noget meget simpel og til en start, så vil jeg betale stort i fremtiden, hvis dette bliver en succes!

Ellers generel kritik, noget der skal ændres? Eller overhovedet ikke fungerer??? Ikke tag udgangspunkt i de enkelte produkter, da de slet ikke er opdateret endnu og det vil blive meget bedre frem af rettet..

Håber nogen vil undersøge sidens muligheder og komme med feedback!

Vh.

Bo
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2016 - 20:27 #1
Hej Bo,

Det med at designe noget hurtigt og især når vi snakker max en time er ikke noget man får noget godt ud af efter min mening, hvis du gerne vil have et nyt design så vil det være nemmest at finde nogen af de gratis der er masser af rundt om på nettet eller måske købe en template og så implementerer det.

Jeg kan se du allerede har lidt design på siden, der ser ud til at være noget foundation kørt ind over, og det kører en form for shop system, er der nogen muligheder til det system du kører eller har du planer om noget helt andet?

Hvis man vil lave en salgsside, så er det vigtige jo salgsvinduet og det er i online tilfældet typisk forsiden, hvis man bare stykker noget hurtigt sammen, får man nok ikke et så fedt salgsvindue og med de hastigheder som man regner med i dag, så skal siden være hurtig og vise brugeren noget af det de søger indenfor et par sekunder. Det får man desværre ikke ved bare at flække noget sammen på en time, men ved at lave noget godt, teste det af, forbedre, lave om og kører forfra igen og igen, til siden kører og kunderne bruger den igen og igen.

Det var lige det jeg havde :)
Avatar billede chefen1924 Nybegynder
27. januar 2016 - 22:30 #2
Tusind tak! Godt og brugbart svar... Jeg lukker den og siger igen tak.