Avatar billede s_keeth Nybegynder
25. januar 2016 - 11:45 Der er 1 kommentar

HDMI til VGA på 20 meter.

Hej Eksperterne.

Jeg har et lille problem.

Jeg har en projekter som har VGA-input. Der førres en ledning på 20 m til projektere. Men jeg vil virkelig gerne spille PS4 på den, men min PS4 har kun HDMI.

Der førres en ledning på 20 m til projekteren.

Jeg startede med at prøve med et kabel fra kina, men det virkede ikke. Så tænkte jeg på at købe noget lidt dyrere, da jeg troede der måske var forskel på kvaliteten, men det var der kke. Det virkede stadig ikk.

Jeg har prøvet med en VGA to HDMI converter til en pris på 179 kr. (link: https://www.proshop.dk/Skaerm-TV-kabel-VGA-HDMI-DVI-displayport-mv/HDMI-VGA-adapter-Black/2475413?s=HDMI+VGA)

Hva gør jeg?

Håber det er forståeligt.

Hilsen Sankeeth ;D
Avatar billede milter Ekspert
25. januar 2016 - 14:51 #1
Har du prøvet forskellige tilslutningsprocedurer?

Har du f.eks. forsøgt at koble de to sammen med kun din PS4 tændt, derefter tænder du projektoren. Omvendt, prøv med kun projektoren tændt i første omgang, og derefter tænder du din PS4. Har du prøvet med kablet kun forbundet til din PS4 og derefter sætte kablet i projektoren?

Har du prøvet med kortere kabler?