Avatar billede jaja8700 Novice
26. januar 2016 - 18:15 Der er 11 kommentarer

Drop down menu virker ikke på IPhone/Ipad

Hej, har en drop Down menu som desværre ikke virker på IPhone/IPad - den er lavet i HTML - håber nogen kan hjælpe.
Her er den del af koden:

<li class="sub">
<p align="left"><font style="font-size: 11pt">Formandsliste
</font>
<ul>
<li><i><font size="2">
<a target="main" style="text-decoration: none" href="Fredericia/fredericia-formandsliste.htm">Fredericia</a></font></i></li>
<li><i><font size="2">
<a target="main" style="text-decoration: none" href="Horsens/horsens-formandsliste.htm">Horsens</a></font></i></li>
<li><i><font size="2">
<a target="main" style="text-decoration: none" href="Odder/odder-formandsliste.htm">Odder</a></font></i></li>
<li><i><font size="2">
<a target="main" style="text-decoration: none" href="Skanderborg/skanderborg-formandsliste.htm">Skanderborg</a></font></i></li>
<li><i><font size="2">
<a target="main" style="text-decoration: none" href="Vejle/vejle-formandsliste.htm">Vejle</a></font></i></li>
<li class="sub"></li>
</ul>
</li>
Avatar billede phpnoob Novice
26. januar 2016 - 19:00 #1
har du live?? demo?? hvordan er dit responsive hjemmeside sat op?
Avatar billede jaja8700 Novice
26. januar 2016 - 19:12 #2
Ja, det er menuen til venstre på:

http://sydoestjyllands-kolonihavekreds.dk/
Avatar billede phpnoob Novice
26. januar 2016 - 21:42 #3
Din hjemmeside kode er rimligt gammeldags sat op og det bliver nok svært at få den til at blive responsive ..
Avatar billede jaja8700 Novice
26. januar 2016 - 22:39 #4
Ja, det ved jeg godt - men vil det slet ikke kunne lade sig gøre på en eller anden måde at gøre menuen t/venstre responsive?
Avatar billede phpnoob Novice
26. januar 2016 - 23:04 #5
Jeg må skuffe dig og sige du nok skal ud i ny teknologi med din hjemmeside hvis du gerne vil havde den til at være responsive.. Jeg kan hjælpe dig billigt hvis det er.
Avatar billede jaja8700 Novice
27. januar 2016 - 10:03 #6
OK - siden er lavet med Frontpage - men hvilken software skal man så bruge for at være lidt med på "noderne" og som er brugervenlig?
Avatar billede phpnoob Novice
27. januar 2016 - 15:01 #7
Jeg vil råde dig som nybegynder til at google dreamweaver responsive web design.. Det er et rigtigt godt program til at lave hjemmeside i og det responsive.
Avatar billede jaja8700 Novice
27. januar 2016 - 23:03 #8
Hej phpnoob, Dreamweaver er jo lidt dyrt - er der slet ikke andre muligheder - det er vigtigt at siden beholder sit design.
Det er jo sådanset kun den forbistrede drop Down menu der er et problem for mig.
Avatar billede phpnoob Novice
28. januar 2016 - 10:49 #9
Det er et forsøg værd

https://css-tricks.com/forums/topic/css-dropdown-menu-for-the-ipad/

ved godt dreamweaver er dyrt men du kan bare bruge trialen.
Avatar billede jaja8700 Novice
28. januar 2016 - 12:54 #10
Hej phpnoob -  jeg kigger på det sidst i kommende uge - foreløbig tak for din tålmodighed med mig. Skal nok vende tilbage med besked om det virker.
Avatar billede phpnoob Novice
28. januar 2016 - 15:30 #11
Det helt fint ;)