Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2016 - 22:21 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

slet netværk sti i windows

¤#hej jeg har et share som ikke dur det hedder \\192.168.0.14\public og den har fåe ny ip 192.168.0.15 (fast IP) nu i Windows shre står der den famle it hvordan sletter jeg  den ??

jeg ved at man kan sle user i Forbindelse til Fjernskrivebord med et CMD bat fil men jeg ved ikke hvordan man gør det i Windows share
26. januar 2016 - 23:50 #1
Nu sidder jeg desværre på en engelsk windows lige nu, og kan ikke huske hvad det hedder på dansk :(

Men højre klik på denne computer.
Så er der en map netværks drev (eller hvad det nu hedder på dansk).
Og lige under er der fjern (hedder disconnect på engelsk)

Det skulle kunne klare den.
Avatar billede buddy45 Juniormester
27. januar 2016 - 17:05 #2
På dansk: I stifinder: Højreklik shared og vælg 'Afbryd forbindelsen'.
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2016 - 01:02 #3
det kan jeg ikke jeg kan godt Afbryd forbindelsen men den kommer ikke væk https://www.docdroid.net/w6GF1rk/dok1.pdf.html
Avatar billede buddy45 Juniormester
30. januar 2016 - 12:20 #4
Fjern flueben i 'Opret forbindelse igen ved logon'.

Eller

Prøv i en kommandoprompt at skrive:

net use z: \\192.168.0.10\Public /delete /persistent:yes
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2016 - 23:31 #5
den skriver Microsoft Windows [version 6.1.7601]
Copyright (c) 2009 Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes.

C:\Users\Administrator>net use z: \\192.168.0.10\Public /delete /persistent:yes
Der blev brugt en kommando med modsigende parametre.

Der er mere hjælp til rådighed, hvis du taster NET HELPMSG 3510.

C:\Users\Administrator>

og den er ikke væk
Avatar billede buddy45 Juniormester
31. januar 2016 - 10:21 #6
Så prøver vi lige en sidste gang:

net use Z: /delete /yes
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2016 - 19:00 #7
tak så dur det kørt Kommandoprompt som admin høre  Z: /delete /yes den er slette  Svar (til løsninger og pointgivning)buddy45
Avatar billede buddy45 Juniormester
31. januar 2016 - 19:53 #8
Ellers tak. Behold bare points selv.
Godt det blev løst :-)

/Buddy45
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2016 - 12:40 #9
ook