Avatar billede mikaelch Novice
27. januar 2016 - 09:43 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Feedback poledancer.dk

Dette er min første wordpress side , jeg har på bedste vis prøvet at lave den bedst mulig .

Siden er denne her http://poledancer.dk/
Avatar billede escape4ever Novice
27. januar 2016 - 17:17 #1
Hej

siden er overordnet fint, simpel design uden for mange mærkelig ting der springer frem når man åbner siden, der er dog disse ting der irreterre mig:

det er fint nok du gerne vil gøre opmærksom på, du er på de sociale medier, men to koloner med ikoner, og en Embedded Posts til facebook i toppen af siden, og en ekstra når du er i bunden af siden er for meget, det virker som om, man for mast det ned over hovedet, når der er så mange,  hvis du gerne vil have dem, så fjern det ene facebook ikon i toppen og sæt de tre ikoner derop istedet for, behold Embedded Posts, og fjern evt, fjerne den i bunden også.

Menuen priser pole danser model stripper sjælland københavn er for langt det virker tungt og klodset at se på, ændre, folk ved godt det er en pole dancer side så evt, bare kald den priser og lav to undermenuer med titlerne Sjælland, og Jylland/Fyn

i galleri kan du ændre undermenuen til uniformer/shows

headeren vil jeg måske foreslå du sætter helt ned så der ingen luft er, og så fjerne det blå ude i siderne så det passer med det hvide

/escape4ever
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2016 - 19:59 #2
Overordnet set er siden til at overskue, den er enkel og lige til, dog er det af en salgsside måske knap så sælgende, hvis man skal hyre en poledancer/stripper til en polterabend og kommer ind på denne side, viser den så det der får en til at at sige yes ham skal vi have?
Efter min mening ikke, nu er jeg heller ikke i målgruppen, men jeg antager at skal man have fat i en stripper, så er det vigtige hvordan ser han ud, hvad tilbyder han og hvad koster det, alt det bør efter min mening stå og vises klart og tydeligt på forsiden.
Du får ikke nogen til at læse en hel A4 side hvor der står hvad det her er for at finde links i bunden af siden til priser og muligheder.
Få nogen billeder på forsiden, gør det indbydende og knap så tekst tungt, så er du langt. Det kunne være fedt med en video i baggrunden faktisk eller ihvertfald under galleriet, man skal kunne se at du kan bevæge dig og leverer varen.

Hvis man tager Spotify, så har de en masse der springer ud i hovedet på en, men de har stadig kun den info du skal bruge, det er short and to the point. De har selvf. også brugt lang tid på at få det derhen, men man kunne tænke over nogen af elementerne.
https://www.spotify.com/uk/

Gallerierne er vildt kedelige, der skal være noget spræl, man skal kunne klikke billederne op i stor og få indsigt i at du lige er den poledancer/stripper man skal hyre, du har de fede uniformer, du har den rigtige fysik. Du kan sagtens have flere gallerier på samme side, behøver ikke at dele det over to, men få fat i et bedre galleri plugin til visningen. Der er rigeligt at tage fra hvis du bare søger på det, fx.
https://wordpress.org/plugins/tags/responsive-gallery
https://wordpress.org/plugins/responsive-photo-gallery/

Hvis jeg søger på poledancer på google, kommer du ret godt op og ligge, men kigger man på andre sider i samme kategori, fx. http://www.sarahjadepoledancer.com/ så er der noget af det jeg søger, vis billeder på forsiden, vis noget mere om hvad det drejer sig om osv. ikke så meget tekst.
Du kan sagtens have teksten på undersider, men de sider hvor det skal sælge og gå hurtigt, er forsiden, pris oversigt, samt evt. booking/forespørgsel side.

Det var bare lige hurtigt hvordan jeg ser det, hvis du har brug for hjælp til noget af det eller gerne vil have mere, så kan du bare skrive til mig.
Avatar billede mikaelch Novice
28. januar 2016 - 13:25 #3
nu har jeg opdateret en del

Jeg har lavet forsidden mere overskuelige tekst øverst priser og laver lange shows og et billedet mere.

sat overskrifter h1 og h2

galleriet 3 ind er kommet

flere billeder, der har jeg ingen professionel fotograf så alle billeder er ikke flotte , overvejer fotograf klart men skal lige finde en der kan tage flotte billeder og det skal jo ikke være i fotografes studie da der jo skal være en pole stang

videoer der fik ikke begge optræde , jeg er lige starte op med sidden og har været på kontanthjælp så måtte ikke optræde så , ingen videoer fra nogle steder , jeg tror god ideen få taget en god video , der må heller finde en god fotograf til at tage videoer, et par gange i mit pole studie, er ikke altid blevet gode videoer da taget med mobil telefoner og de er ikke professionel fotograf

fjernet social medie pop up i på sidden nu er der , det faste på sidden og det ene andet der køre i venstre side

jeg er ikke webmaster og min økonomi er ikke super god, jeg har lige været på kontanthjælp, ville dog klart betale vis havde råd, for der har været en del problemer med at lave denne her sidde okay god
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2016 - 14:30 #4
Det har hjulpet lidt, men er dog stadig noget teksttungt den forside.

Der er kommet flere billeder på gallerierne, men man skal stadig klikke mange gange for at komme derhen og ind til billederne. Det er lidt synd.
Mange af de billeder du har lagt her kan man sagtnes få på forsiden til noget godt, fx. dem fra Dm i poledans har nogen fede shots jeg godt kunne forestille mig ville se fede ud på forsiden.

Jeg kan godt lide den enkle facebook i toppen af siden, men de tre sociale knapper der går ind over indholdet ville jeg klart fjerne. Dem her https://dl.dropboxusercontent.com/u/9792377/poledancer-01.png, fjern dem.

Jeg ville ændre siden i toppen på forsiden, ligge et billede ind, du kører faktisk også flere billeder ind som ikke vises, et baggrundbillede og et header billede ind over, det fungerer ikke rigtig og du loader mere indhold end hvad man behøver. Jeg har lavet et hurtigt forslag til hvordan jeg ville ændre det, man kan nok skærer et billede bedre til, så det passer, men tog bare hurtigt et fra dit galleri.
Sådan noget her ville jeg nok gøre:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/9792377/poledancer-02.png

Jeg kan godt hjælpe dig og økonomien kan vi snakke om, kender godt det med at kæmpe for noget og vil have det til at virke, men ikke have kundskaberne, tiden eller økonomien til det.
Avatar billede mikaelch Novice
28. januar 2016 - 16:51 #5
teksten er for siden findes godt og får besøgene

vis folk kommer besøgene vigtigt selvfølgelige vælger mig

angående teksten også problem vis kigger de andre pole sider danmark det ser ikke ud til de tager ud

folk forbinder optræde mest med stripper og jo der er en pole stang alle diskoteker næsten men folk søger ikke poledanser de søger stripper vis skal have en optræder de tænker overhovedet ikke poledanser

overvejer at få en side mere med ordret stripper i , jeg har før været stripper men må erkende er bedst optræder , når der en pole stang så satser kun på dette

men kontanthjælp må ikke have sådan booking sider det ene domæne er taget og det andet er 5 år gamle

overvejer dog købe det 5 år gamle domæne, så kan findes lidt på de søgeord der giver jobs

dog er ordret stripper i og vil kun poledanse men godt vis findes der så nok god ide at få det men skal selvfølgelige gennemtænkes godt

jeg har fjernet det andet social plug in og sat google plus på siden det burde hjælpe på siden

angående hjælpe det er svært lidt kontakte dig en med min økonomi men bedringer er på vej , det er dog vigtigere med videoer og shows billeder på sidden  det er nok lidt vigtigere og man har ikke råd til alt med det samme
Avatar billede PureStyle Praktikant
29. januar 2016 - 22:34 #6
Tillykke med hjemmesiden.
Der er desværre en del stavefejl og forkert brug af store og små bogstaver. København og Sjælland skal være med stort og mande og stripper med lille forbogstav.  Der virker utroværdigt, hvis der ikke er styr på stavningen. Måske skulle du få en til at læse korrektur på din ellers udmærkede side.

Forslag: læg et par videoer op på siden, det vil helt sikkert tiltrækker kunder.
Og hvem står bag siden, skriv lidt om jer selv og læg evt. et billede ind.

Held og lykke med projektet.

Birgitte
www.purestyle.dk
Avatar billede mikaelch Novice
01. februar 2016 - 09:34 #7
Lidt er ændret , korrektur læsning koster jo penge og poledans især de tricks jeg laver koster penge dem har jeg ikke , jeg har lige været på kontanthjælp

overvejer at lave kun mandestrip også som booking mulighed da dette godt klares med sidste øjeblik bookinger og bruges mindre kræfter bruges også så kan også klare et ekstra job mangler omsætning for at kunne komme igang med alt samme

få video, jeg fik ikke video sidste års dm poledans jeg er lige starte op med http://poledancer.dk/ det er ikke tit det bliver super med en mobil telefon så det skal være en kvalitet optagelse der skal ligges på sidden
Avatar billede PureStyle Praktikant
01. februar 2016 - 11:05 #8
Hej Michael.
Det har jeg fuld forståelse for. Alt koster penge,- mange penge, og det er dyrt at drive en webshop, hvis man vil gøre det 100% korrekt, så ja, det er i den grad også noget jeg kæmper med.
Og Rom blev jo ikke bygget på en dag - så du skal bare betragte mine kommentarer som forslag til tiltag du kan gøre, hvis du på et tidspunkt får en god omsætning - for det gør du helt sikkert.
Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke med din forretning.

Birgitte
www.purestyle.dk
Avatar billede mikaelch Novice
01. februar 2016 - 11:43 #9
det er ikke en webshop , vis bare kunne gøre ligesom en vare sende vare ud , men når det er en ydelse der normalt kun weekend og så oveni http://poledancer.dk/ og pole dans er ikke noget man klare 2 gange med godt shows på en aften der vil være forskel på hvad kan levere

der kommer kun høj omsætning vis laver noget andet vis laver pakker ikke pole dans men det ligger i overvejelser normal pris som mandestrip og så lidt mere for en pole pakke men ligge hvordan markedsføre og jo vil helst kun pole dans men klare dette mange gange kan man bare ikke