Avatar billede vvha Praktikant
28. januar 2016 - 17:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ipad kan ikke komme på trådløs net

Jeg kan ikke oprette forbindelse til min trådløse Netforbindelse.
Min fastnet computer er der ikke noget i vejen med, men når jeg vil på enter E-mail eller Nettet fra Ipaden, så står der, at der ingen forbindelse er. Ipaden er lige opdateret og jeg har været inde under Indstillinger og sætte Wi-Fi til min adresse.
Avatar billede claes57 Ekspert
28. januar 2016 - 19:42 #1
sluk helt ned for ipad og start den igen - den kan måske huske en gal ip-adresse.
Avatar billede vvha Praktikant
28. januar 2016 - 21:23 #2
Det har jeg prøvet.
Når jeg vælger min trådløs forbindelse, vil den ikke godkende min kode (som er god nok).
Avatar billede claes57 Ekspert
28. januar 2016 - 21:52 #3
Så laver du fejl i store-små bogstaver.
Du må så ind i router-opsætning og give den en ny kode. Og rette den på alle enheder. Det er ikke iPad, der laver fejl - det er router, der ikke accepterer koden, du taster.
Avatar billede vvha Praktikant
29. januar 2016 - 11:24 #4
Nej, jeg laver ikke fejl. Jeg har også skrevet min kode ud, og den er, som jeg skriver den, der er kun små bogstaver og tal. Det er efter opdateringen at den er total mærkelig.
Avatar billede claes57 Ekspert
29. januar 2016 - 11:55 #5
Ios 9.2.1 ? Slet kontoen i indstillinger, luk ned. Start og opret konto forfra. Hold øje med tastatur når du taster adgangskode at den ikke automatisk skifter første tegn til stort. Og hvis der er to ens tegn efter hinanden, så kan iPad tro, at det er en tastefejl og den skriver kun det ene - så hold øje med at der sættes prik for hvert tegn.
Avatar billede vvha Praktikant
30. januar 2016 - 17:48 #6
Har prøvet det hele inden, jeg skrev. Har henvend mig til YouSee igen, og det var der problemet var.
Så nu er den oppe igen efter en uges stilhed.