Avatar billede Frank_FRB Nybegynder
30. januar 2016 - 16:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til Wordpress

Hej Eksperter,

Jeg er i fuld gang med et website, men har et par udfordringer.
Har arbejdet med web og grafik i 15 år, men er af den 'gamle' skole og har ikke rodet så meget med CMS.

Har købt en skabelon; 'Bridge´- fra Themeforest, som er responsive.
Selve grunddesignet har jeg opbygget med drop-down menuer og diverse.
Alt er tilrettelagt og lige til at gå til.

Kan de mest basale ting, men har lidt problemer med indsætning af nogle billeder, kontaktformularer og diverse småjusteringer. Alle features ligger tilgængeligt i templaten, men kan ikke finde ud af hvorledes de benyttes.

Vil tro at der er 3-4 timers arbejde og vil gerne give kr. 1.000,- til en Wordpress-Haj, der har mulighed for at komme forbi mig i nogle timer og hjælpe med finpudsningen af sitet.

Tekstindhold, SEO m.v. tilføjer jeg selv efterfølgende.

Jeg bor på Frederiksberg og giver naturligvis også et par gode kopper kaffe, mens vi arbejder ;)

Er du interesseret, så skriv gerne til mig med telefonnummer og jeg giver et kald!

Frank
Avatar billede Frank_FRB Nybegynder
07. februar 2016 - 10:41 #1
Lukket
Avatar billede Frank_FRB Nybegynder
07. februar 2016 - 10:42 #2
Lukket