Avatar billede Benjamin11 Nybegynder
31. januar 2016 - 02:44 Der er 7 kommentarer

Produktbilleder med selfiestang - galt eller genialt?

Hej eksperten

Jeg har ikke verdens største budget, men er tilgengæld den glade ejer af en selfiestang som jeg desværre aldrig har brugt fordi jeg måske mest af alt føler mig dum, hvis jeg skulle rende rundt i indre århus og tage billeder med den. Er generelt ikke den store fan af dem - men fik så en af mine søskende i julegave, og den skal da bruges?

Jeg har tænkt mig at tage produktbilleder af diverse t-shirts og trøjer med en selfiestang, samt lave en lille video og smide den i en iframe under teksten på hjemmesiden.

Nå - Men hvad synes i? Tror i folk reagerer dårligt på tiltaget og synes det virker uprofessionelt eller?

Mvh.
Benjamin
Avatar billede Benjamin11 Nybegynder
31. januar 2016 - 04:03 #1
Hov. I kan se billederne her: www.mroutlet.dk
Avatar billede claes57 Ekspert
31. januar 2016 - 10:58 #2
ved at lave billeder selv kunne man få den tanke, at du solgte 'brugt' tøj. Bliver det også fremvist når du fx skal i byen en aften? Eller har du en klar offentliggjort politik om, hvordan tøj til modeller genbruges/sælges.
Jeg ville vælge at lave foto på mannequin-dukke eller bare lagt frem på hylde.
Avatar billede Benjamin11 Nybegynder
31. januar 2016 - 11:42 #3
Synes du virkelig man får den tanke ved at se på billederne? Jeg kan jo selvfølgelig godt tage et billed af produktet i dets originale plast emballage for at vise det er ubrugte produkter. MEn jeg må ærligt indræmme jeg er lidt i tvivl om det rent faktisk er et dilemma?
Avatar billede claes57 Ekspert
31. januar 2016 - 12:06 #4
snak med dine kunder...
Avatar billede madseksperten Nybegynder
31. januar 2016 - 12:38 #5
Jeg er helt enig med Claes. Det fungerer heller ikke for mig.
Avatar billede Benjamin11 Nybegynder
31. januar 2016 - 13:20 #6
Fedt med feedback de herre. Det er en fornøjelse.
Synes du også som Claes at det ligner jeg sælger brugt tøj Mads? :)

Benjamin
Avatar billede keysersoze Guru
31. januar 2016 - 15:37 #7
I teorien kunne det nok godt komme til at fungere - fx hvis det er skatertøj og man tager actionbilleder, men på den måde du har taget dem virker det ikke for mig.

Jeg får ikke tanken om at det er brugt tøj - jeg synes det er fedt at se tøjet på en virkelig person (specielt hvis man også fik angivet personens højde og den størrelse vedkommende havde på).