Avatar billede NetUse1 Nybegynder
31. januar 2016 - 15:55 Der er 4 kommentarer

wan ip -> router login og ikke hjemmesiden.

Hej Eksperten.

Jeg er godt igang med at lave en hjemmeside, men når jeg vil tilgå den fra wan ip kommer min router login frem, og ikke min hjemmeside som den ellers skulle gøre, jeg har åbnet port 80 og 443, men uden at det har hjulpet, jeg har prøvet med AMPPS og WAMPSERVER uden at resultatet har ændret sig.
Jeg bruget Win 10 64bit.

Håber at der er en som kan hjælpe mig.
På forhånd tak
Avatar billede Slater Ekspert
31. januar 2016 - 16:45 #1
Din WAN-IP tilhører routeren, da det er den der har adgangen til internettet udadtil, så for at nå en computer på netværket skal du sætte port forwarding op på routeren, så den ved hvor den skal sende forespørgsler på port 80 og 443 hen. Hvordan det gøres kommer an på routeren.
Avatar billede NetUse1 Nybegynder
31. januar 2016 - 17:15 #2
Det er jeg godt klar over, og det har jeg gjort, port 80 og port 443 er forward i routeren, men min router kommer med login, og ikke hjemmesiden.
Det er Fullreate jeg har, routeren er en Zyxel VMG8924-B10A.
Håber at  det hjælper jer/dig ;)
Avatar billede tryltryl Juniormester
31. januar 2016 - 22:41 #3
Du prøver at tilgå serveren lokalt via din wan-ip?

http://kb.zyxel.com/KB/searchArticle!gwsViewDetail.action?articleOid=014270&lang=EN

Den kb siger, at det ikke er muligt. Så du skal teste med en pc ude på internettet / gennem en proxy.
Avatar billede NetUse1 Nybegynder
02. februar 2016 - 13:35 #4
Hmm, det forstår jeg ikke, det har virket, men kort varigt, men tak for indput