Avatar billede adamsen007 Nybegynder
31. januar 2016 - 18:33 Der er 2 kommentarer

MacBook - Problem med Backup

Hej,

Humac har haft min MacBook til rep. og skulle i den forbindelse (mod betaling) lave en Backup på en ekstern HD.

Jeg kan nu se, at der ligger en .dmg fil på 3 gb på ektern HD men den er ikke mulig at åbne. Der kommer en meddelelse om, at "ingen arkivsystemer, der kan aktiveres" og så sker der ikke mere.....

Humac har fortalt at de ikke kan hjælpe, da de ikke har det nødvendige SW (!!!!!!). Er der mon en her på eksperten.dk der kan hjælpe mig videre?

På forhånd TAK :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
31. januar 2016 - 19:10 #1
se, om du har diskimagemounter https://en.wikipedia.org/wiki/DiskImageMounter
Avatar billede cassio299 Nybegynder
15. april 2016 - 03:46 #2
Hej Hvis det er Humac der har lagt den dmg fil ind på din hardisk så er det også Humac der skal hjælpe dig med at åbne den uanset hvad de har af SW eller ej. Jeg håber at du har fået løst dit problem