Avatar billede tni Juniormester
01. februar 2016 - 10:00 Der er 8 kommentarer

cbo boks skal være filter for den næste cbo boks.

Hej.

jeg har to cbo boks. Den første hedder "vikrsomhed" når jeg vælger virksomhed et skal næste cbo boks kun vise produkter fra den virksomhed.

du kan god vælge flere virksomhedder og hvergang skal man så i cbo boks to kun have valgte produkter.

Jeg kan ikke finde det filter.
Avatar billede terry Ekspert
01. februar 2016 - 10:12 #1
Avatar billede tni Juniormester
01. februar 2016 - 10:41 #2
Ok..

Tester
Avatar billede tni Juniormester
01. februar 2016 - 13:57 #3
Det virker i en enkeltformular men når jeg har flere record kan den ikke finde ud af det for hver record
Avatar billede terry Ekspert
01. februar 2016 - 14:25 #4
Well you didn't mention it was in a continuous form or datasheet in you question :-)

Standard access there is no easy way, but take a look at this question which is actually same problem as you are having.

http://www.eksperten.dk/spm/1008672#reply_8209070

You will find information there which will give you a work-around.
Avatar billede terry Ekspert
09. februar 2016 - 09:35 #5
Did you get something working?
Avatar billede terry Ekspert
26. februar 2016 - 09:27 #6
?
Avatar billede tni Juniormester
01. april 2016 - 12:47 #7
Nej for jeg bruger det i en Fortløbende formularer.
Avatar billede terry Ekspert
03. april 2016 - 18:34 #8
That's why I gave a link in #4