Avatar billede heenet Novice
01. februar 2016 - 11:08 Der er 1 løsning

Adwords opkaldssporing

Hvordan sætter jeg Google Adwors Opkaldssporing korrekt op på hjemmesiden?

Jeg har det til at virke, men jeg kan se på https://support.google.com/adwords/answer/6095883?hl=en at jeg kan sætte en option på, cache:false, så jeg ikke risikerer at der vises et cached tlf.nr. som ikke længere er aktivt, men hvordan skal det se ud før det virker?

Syntax er således "_googWcmGet(target, business_number, options)" og under "options" er der timeout (default: 5000 ms.) og cache, men skal de begge med og er det med eller uden ' ?

Eks. på forsøgte løsninger:
_googWcmGet('number', '1-800-123-4567', 5000, false)
_googWcmGet('number', '1-800-123-4567', '5000', 'false')
_googWcmGet('number', '1-800-123-4567', false)
Jeg bruger Google Tag Manager, og det virker ikke i Preview lige meget hvad jeg gør, for den henter ikke nummeret fra Adwords. Og når jeg publicerer det, så virker det lige meget hvad, så hvordan kan jeg evt. tjekke, om cache: false virker?

På forhånd tak

Mvh.
Jesper
Avatar billede heenet Novice
27. april 2016 - 10:45 #1
hmm
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester