Avatar billede Ellekildes Nybegynder
02. februar 2016 - 17:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Design af hjemmeside med NemID funktion

Jeg går og har i tankerne at starte en hjemmeside hvor en af funktionerne kræver adgang via NemID.

Jeg leder derfor efter retningslinjer omkring brug af NemID på ekstern hjemmeside men jeg ikke finde nogen steder på nettet hvor det står beskrevet?

Er der nogen der kan hjælpe med det?

Martin
Avatar billede claes57 Ekspert
02. februar 2016 - 19:21 #1
Avatar billede claes57 Ekspert
02. februar 2016 - 19:22 #2
Avatar billede Ellekildes Nybegynder
04. april 2016 - 19:48 #3
Super, mange tak.

Smid svar.
Avatar billede claes57 Ekspert
04. april 2016 - 19:52 #4
bare luk selv, og bevar point til en anden gang.
Avatar billede Ellekildes Nybegynder
02. maj 2016 - 15:15 #5
Ok
Avatar billede Cooper Webdesign Juniormester
27. juni 2016 - 18:15 #6
Hej,

Vi kan sagtens hjælpe dig med dine problemer :) kontakt os gerne via https://www.cooper.dk/kontakt
?Siden 2001 har vi arbejdet med PHP, MySQL/MSSQL, HTML, CSS, JavaScript, SEO, GIT/SVN, GitHub, JIRA, Drupal 5,6,7 og 8 og har arbejdet både med backend og/eller frontend-udvikling.

Inden for det sidste års tid har vi afsluttet 2 store projekter for hhv. TV ØST (Se case her: https://www.cooper.dk/cases/tveast) og Region Sjælland (Se case her: https://www.cooper.dk/cases/helbredsprofilen). Begge løsninger er lavet i Drupal 7 og er succesfuldt afsluttet nu. Betaling foregår pr. time eller for komplette projekter.

Ser frem til at høre fra jer :)

Mvh. Cooper Webdesign