Avatar billede casablanca Seniormester
02. februar 2016 - 21:36 Der er 1 løsning

kan pludselig ikke køre frem og tilbage

Jeg har en koncertoptagelse (mkv-format)
Har ikke nogen problemer på min egen pc.
Igår kørte jeg den over på en usb, og herfra kan jeg ikke køre frem i optagelsen (forward) eller tilbage. Meget underligt.
Har forsøgt at køre filen over på den pc jeg sidder på nu, men stadig kan jeg ikke "spole" i filmen.

Hvad er forklaringen på det?
Avatar billede casablanca Seniormester
03. februar 2016 - 00:56 #1
Mærkeligt man ikke kan slette sit eget indlæg?
Men nu har jeg løst problemet selv. Fejl har måske været, at jeg har taget usb ud, inden hele filen var blevet overført.