Avatar billede KinwareFM Nybegynder
03. februar 2016 - 12:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Søger VPS eller Dedicated server

Jeg er igang med at starte en minecraft host op hvor jeg vil udbyde Minecraft servere til fornuftige priser.
Så jeg vil spørge om der er nogle her inde der har en god men også billig VPS eller Dedicated server udbyder.
Budget maks - 175Dkk (også lidt mer)
Minimums specs:
Ram - 8GB
HDD - 500GB
DDos prot - 100gbps
CPU - Betyder ikke så meget (bare en der er god til game servers)
Tak på forhånd
-Victor P
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
03. februar 2016 - 14:57 #1
Tænker du nok ikke skal sætte forventningerne for højt.

du kan jo starte med at se hvad en server med de specifikationer du spørger efter, koster i rå indkøb.. og så dividere med 175 kr. så har du hvor mange måneder du er om at betale selve jernet.

dertil skal du lægge at DDOS beskyttelse på 100 Gbps koster en vis portion kr. hver måned. umiddelbart tænker jeg at du nok ikke engang kan finde effektiv DDOS beskyttelse på 1Gbps til de 175 kr.

dertil kommer jo så at nogen skal betale strøm for sådanne en server.. det alene er også mere end de 175 kr.

og så skal nogen jo også holder serveren ved lige for dig og sørge for at dine virtuelle servere virker - der er det ikke mange gange 15 minutter man kan købe sig til på månedsbasis for 175 kr.

men held og lykke med det :)
Avatar billede KinwareFM Nybegynder
16. februar 2016 - 16:56 #2
fds