Avatar billede jcr18 Professor
03. februar 2016 - 15:00 Der er 7 kommentarer

movavi screen capture - lydproblemer

Har lige investeret i dette program til skærmoptagelse. Optagelsen er ikke blevet helt 100%, i det min stemmeføring er helt ok, men modpartens stemme afgiver ekkolyde. Her er indstillingsmulighederne i programmet: http://peecee.dk/upload/view/456661/full.
Jeg benytter logitech webcam C930E.http://peecee.dk/upload/view/456662/full
Avatar billede xWeezor Juniormester
03. februar 2016 - 16:01 #1
Er du YouTuber?
Avatar billede jcr18 Professor
03. februar 2016 - 16:25 #2
Forstår ikke lige præcis hvad du mener med spørgsmålet? Hvis du mener op jeg optager via you tube, så er svaret nej? Synes nu heller ikke det giver mening, men vil du forklare nærmere?
Avatar billede xWeezor Juniormester
04. februar 2016 - 21:01 #3
Om du er en der laver videoer og ligger på youtube
Avatar billede jcr18 Professor
12. februar 2016 - 10:09 #4
Nej jeg optager kun fra min egen skærm når jeg deler skærm på skype med en underviser.
Avatar billede jcr18 Professor
27. maj 2016 - 10:21 #5
Indtil videre ingen løsning.
Avatar billede xWeezor Juniormester
02. august 2016 - 01:17 #6
Er det bare et normalt rekordings program?
Avatar billede xWeezor Juniormester
02. august 2016 - 01:19 #7
Sagde du at modpartens stemme afgav ekko lyde bruger du Skype fordi der kommer der nogle gange ekko lyde men også hvor man selv kan høre det