Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2016 - 19:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

windows server 2016 beta

hej vis du jeg vil prøve windows server 2016 fra https://www.microsoft.com/en-us/evalcenter/evaluate-windows-server-technical-preview (detter er en technical jeg jeg så få den når den kommer ikke beta  eller skal jeg instll den på ny fra windows dvd
Avatar billede Wally73 Mester
04. februar 2016 - 01:23 #1
Du skal forvente at du skal slette alt og reinstallere med den endelig version, når den kommer.

Faktisk skal du forvente at du skal reinstallere ved hver ny frigivelse af beta-versioner af programmet, så det kan blive til en del installationer.
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2016 - 21:04 #2
vis man bare husker at update den så kommer den med  det nye
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2016 - 19:08 #3
ping