Avatar billede ZeBa Ekspert
03. februar 2016 - 19:39 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke komme på Google

Når jeg klikker på et link til Google får jeg denne besked:

Din forbindelse er ikke sikker

Ejeren af translate.google.com har ikke konfigureret webstedet korrekt. For at forhindre din information i at blive sjålet har Firefox ikke oprettet forbindelse til dette websted.

Dette websted bruger HTTP Strict Transport Security (HSTS) til at angive, at Firefox kun må oprette en sikker forbindelse til det. Det er derfor ikke muligt at tilføje en undtagelse for dette certifikat.

Jeg bruger Bullguard
Avatar billede ZeBa Ekspert
03. februar 2016 - 19:40 #1
Glemte at skrive, at det kun sker med FF, ikke med IE
Avatar billede claes57 Ekspert
03. februar 2016 - 19:47 #2
min FF kan godt https://translate.google.com/
er du sikker på, at dit link er ok?
Avatar billede ZeBa Ekspert
03. februar 2016 - 19:53 #3
Den sker det samme, når jeg klikker på dit link
Avatar billede jakobdo Ekspert
03. februar 2016 - 20:16 #4
Er din tid på din computer korrekt ?
Avatar billede ZeBa Ekspert
03. februar 2016 - 20:23 #5
Den nede i højre hjørne?  Ja
Avatar billede jakobdo Ekspert
03. februar 2016 - 20:31 #6
Og datoen stemmer også ?
Er fejlen kun i ff ?
Avatar billede jakobdo Ekspert
03. februar 2016 - 20:39 #7
Avatar billede ZeBa Ekspert
03. februar 2016 - 20:44 #8
#6: Datoen er ok, og der er ingen problemer med IE
Avatar billede ZeBa Ekspert
03. februar 2016 - 20:45 #9
I øvrigt viser den heller ikke billeder i Facebook, kun billedrammen - men den viser andre steder.
Avatar billede ZeBa Ekspert
03. februar 2016 - 20:48 #10
#7: Når jeg klikker bliver jeg bare sendt rundt og rundt og ender på den oprindelige side
Avatar billede Wally73 Mester
04. februar 2016 - 01:26 #11
Du har formentligt fået noget skidt ind, der forsøger at redirecte din forbindelse til deres server for at vise dig reklamer.
Hop ind på www.spywarefri.dk og spørg om hjælp til en scanning af din maskine.
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. februar 2016 - 02:27 #12
Et af de programmer, de sælger, er Bullguard, og det har jeg installeret.
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. februar 2016 - 19:29 #13
Nu har jeg pudset min it-mand på det, og han har forsøgt remote via internet, men blev ikke færdig og fortsætter i morgen.
Jeg aner ikke, hvad han laver, så jeg vil nok ikke kunne berette om det i morgen, men jeg skal nok bede ham om et par stikord, som I så måske forstår.
Men tak for, at I forsøgte.