Avatar billede alice5300 Nybegynder
04. februar 2016 - 09:04 Der er 2 kommentarer

web

Hej

jeg kan ikke komme ind på mit internet, der stå at web ikke må bruges, jeg vil gerne vide hvordan jeg fjerner denne side, så jeg ikke skal gå til andres internet

venlig hilsen

alice bjørneboe
Avatar billede keysersoze Guru
04. februar 2016 - 23:06 #1
Ud fra de oplysninger er der vist desværre ingen der har bare den mindste mulighed for at hjælpe :)
Avatar billede Zeebaah Praktikant
05. februar 2016 - 09:25 #2
Som #1 skriver er det for lidt information til at vi kan sige andet end at du skal kontakte din udbyder.