Avatar billede lupin12 Mester
04. februar 2016 - 19:41 Der er 4 kommentarer

Billede sortering

Hej hvad er det bedste program til billede sortering når man har flere af samme på sin HD
Avatar billede buddy45 Juniormester
04. februar 2016 - 20:37 #1
Avatar billede Blueeyez Mester
04. februar 2016 - 20:57 #2
Det bedste er vel at gøre det manuelt..
Et program kan begå fejl og så kan man fremad huske at sortere billederne FØR de bliver for mange ;)

Tænker det jo nok er familie billeder mm.
Avatar billede leonberger Novice
04. februar 2016 - 23:05 #3
Som #1 spørger - sortere, hvad mener du?
Skal du have dem delt ud i forskellige foldere er der kun en vej - manuelt.
Er det dubletter så du kan prøve dpeg (http://www.gotdupes.com/)
Det er ikke freeware men det virker, ikke det hurtigste hvis det drejer sig om (rigtig) mange filer.
Et godt program med mange muligheder for forskellig type scanning.
Den automatiske sletning ville jeg nok holde mig fra :-)
Avatar billede hanklitvej Nybegynder
05. februar 2016 - 10:08 #4
Da du alligevel skal have lavet backup af dine billeder!!!!! er det letteste at uploade det hele til Google Fotos, den sorterer selv dubleter fra :) Alternativt kan du uploade det hele og downloade dem igen...