Avatar billede fjorbak Seniormester
05. februar 2016 - 09:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvilket mail system

Hej Gutter

Siden Microsoft har ændret sine mailsystemer og deres måde at kører det på har jeg via køb af nye PC ikke mulighed for at anvenmit udemærket office 2007, ja jeg ved godt at tiden ikke står stille men jeg har ikke brug for alt andet en lige netop dette.

Jeg vil blot hører hvad bruger i andre.
Avatar billede claes57 Ekspert
05. februar 2016 - 09:42 #1
på win10: jeg bruger thunderbird mail og office2007 - men jeg sender ikke mails fra officepakken.
Avatar billede poko1 Ekspert
05. februar 2016 - 11:27 #2
Jeg kører Win.10 Office 2007 Outlook og Med min Microsoft konto koblet sammen med Office Outlook med Outlook Conector.
Avatar billede fjorbak Seniormester
26. februar 2016 - 08:13 #3
Vil i ikke dele de point