Avatar billede t-johansen Juniormester
05. februar 2016 - 13:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

html og css horisontal menu med position fixed

jeg vil rigtig gerne have min horisontale topmenu, ved siden af et andet element og begge skal være position fixed, så de ikke scroller med når man kigger længere ned af siden.

Dette har jeg opnået men en del af at gøre menuen horisontal indbefatter en inline-block og denne gør at menuen hopper et skridt.

se eksempel her:

https://jsfiddle.net/sm6npxdc/1

Nogen der har en ide til at løse dette, har siddet med det i en time og kan ikke finde den gyldne løsning.
Avatar billede t-johansen Juniormester
05. februar 2016 - 14:04 #1
Lidt ekstra info:

Hvis man fjerner block i CSS #menu a {display:inline-block;}

Så gør den som jeg vil have det bort set fra at link's ligger forskudt under menuen.
Avatar billede t-johansen Juniormester
08. februar 2016 - 14:27 #2
fik løsningen fra stackoverflow

CSS:

* {
margin: auto;
padding: 0px;
}