Avatar billede Soeren37 Nybegynder
05. februar 2016 - 15:18 Der er 1 kommentar

Airprint og router

Hej
Har købt en Hp trådlås printer med airprint, og vil gerne printe trådlåst fra Ipad & Iphone.
Dette kan også lade  sig gøre, men når den har printet, kan ipad/iphone ikke finde printeren igen næste gang.
Har talt med HP Support, og de siger at det er routeren der ikke kan holde forbindelsen, og anbefaldede en ny router. (den gamle er en ældre Jensen router)
Er der nogen der har anbefaling på en router der virker med airprint??
Avatar billede claes57 Ekspert
05. februar 2016 - 17:28 #1
jeg har erfaring med, at fx brother printer har det bedst med en fast ip-adresse. Så tildel printeren (i dens opsætning) en fast adresse i det område, din router er sat til (fx 192.168.0.xxx - så giv den 192.168.0.210, så den ikke kommer i konflikt med de lave numre til andre enheder)