Avatar billede keglejonas Nybegynder
05. februar 2016 - 16:00 Der er 9 kommentarer

min pc gider ikke tænde

hej jeg har problemer med min computer jeg spillede på den her igår og da jeg tænder den idag viser den asus tegnet lige i starten og så kommer der det hvor de tal tæller ned hvor man bare skal trykke space men derefter sker der ingenting den gider ikke starte eller noget det er en ASUS windows 7 og normalt for at genstarte den skal man try F9 men det virker ikke hjælp
Avatar billede poko1 Ekspert
05. februar 2016 - 19:02 #1
Hvilken ASUS? Nr.
Avatar billede Wally73 Mester
05. februar 2016 - 23:06 #2
Der må stå noget mere end nogle tal der tæller ned, der hvor man trykker space.
Hvad står der mere?
Avatar billede keglejonas Nybegynder
06. februar 2016 - 00:05 #3
jeg har 2 muligheder når jeg skal trykke space enten kan launc startup repair (recommended eller start windows normally
men den gider ikke virke har prøvet begge 2
Avatar billede keglejonas Nybegynder
06. februar 2016 - 01:43 #4
jeg har 2 muligheder når jeg skal trykke space enten kan launc startup repair (recommended eller start windows normally
men den gider ikke virke har prøvet begge 2
Avatar billede Wally73 Mester
06. februar 2016 - 01:48 #5
Lyder lidt som om harddisken er stået af, men lidt svært at sige uden at sidde foran maskinen.
Avatar billede poko1 Ekspert
06. februar 2016 - 06:59 #6
Er der en grund til at du ikke vil fortælle hvilken ASUS det drejer sig om??
Avatar billede keglejonas Nybegynder
07. februar 2016 - 13:59 #7
er i
Avatar billede keglejonas Nybegynder
07. februar 2016 - 14:00 #8
er ikke sikker på hvad for en det er men tror det er en asus k75v
Avatar billede poko1 Ekspert
07. februar 2016 - 15:37 #9
Start med at trykke på ESC-under opstart og se om di harddis kan ses og om den står øverst marker den evt. med piletast og tryk ok. i samme skærm kan du også gå til BIOS. i save and exit marker restore default tryk på F10 for at gemme og se om den kan starte
Her er manualen til din model.
http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/nb/K75VJ/DA_eManual_K75VJ_VER6944.pdf