Avatar billede Patrick_Sembach Nybegynder
05. februar 2016 - 16:23 Der er 2 kommentarer

Vurdering af gamercomputer for 11.000 nypris

Hej!

Jeg står desværre i den situation at jeg nu går på gymnasium, og har desværre ikke så meget tid mere, så jeg skal til at sælge min computer.

Så jeg skal altså have den vurderet.

NYPRIS: 11.000 dkk. (ca.)
Jeg (min far) har selv samlet den, og hver ting er købt løst, så jeg har ikke præcis pris.

INFO:
Kabinet: Zalman Z11+ high performance, windowed.

Bundkort: ASUS P9x79, LGA 2011 socket, 8 x DIMM slots max 64Gb, 2 x SATA 6 Gb/s + 4 x SATA 3 Gb/s, Gigabit LAN, 8 ch. HD audio, 4 x USB 3.0, 14 x USB 2.0/2.1 ports (8 midboard, 6 ports at backpanel), IEEE 1394a port.

Processor: Intel Core i7-3820 3,6 Ghz

RAM: 32Gb - Corsair 1866 Mhz

Grafikkort: Sapphire AMD Radeon HD 7900

Harddisk: Seagate SATA 2tb

Strømforsyning: Corsair GS800 Gamer

CPU køler: Thermal Take Frio Advanced 2 x 13cm fan, kontrollerbar hastighed: 800-2100 RPM

OS: Windows 10

Hvis du nu skulle have lyst til sådan en lækkerbasse af en computer, så skriv til: patrick99@live.dk. Ellers kan den snart findes på DBA og Facebook.
Avatar billede Blueeyez Mester
05. februar 2016 - 22:17 #1
Hvor mange år er den?
Avatar billede Wally73 Mester
05. februar 2016 - 23:05 #2
Ud fra generationen af CPU og GPU vil jeg gætte på 4000-4500kr.
Udviklingen på computere gør at en gamer-PC er for svag til moderne spil efter 2 år og da en gamer-PC typisk presses meget, så anses levetiden på hardwaren også som ringere end den på en kontor-PC.