Avatar billede valsbol Seniormester
05. februar 2016 - 16:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Google drive viser rødt kryds i mappe

Jeg har lige installeret Google drive på min pc win 7. Efter at jeg har forsøgt at flytte en mappe foto2015 til goodle drive er der et rødt kryds på mappen i Google drive. Hvad betyder det. Min  ide er at skaffe plads på min HD 450 GB ved at lægge årets foto på Google drive.
Avatar billede valsbol Seniormester
05. februar 2016 - 17:16 #1
Fejl. Filerne var åbnet i et andet program. Men jeg vil gerne vide om jeg får mere plads på min HD ved at bruge Google drive. Der lægges jo en mappe på min PC med samme indhold, og så er jeg vel lige vidt. Jeg har brug for mere plads og vil gerne gemme foto et andet sted. Hvor. Nogen siger at CD ikke er sikre, hvad er bedre?
Avatar billede valsbol Seniormester
05. februar 2016 - 17:32 #2
nej nu får jeg ikke bare grå men hvide hår. Hvad er det for noget med Google drive. Du har ikke tilladelse til at se disse filer, så de kan ikke synkroniseres. ? jamen det er da mine billeder og jeg er den eneste, der bruger denne pc. Hov kan jeg ikke lægge et billede af screenshottet ind her? Neden for står der upload fejl og så er hele den mappe nævnt, som jeg vil synkronisere. Jeg har afinstalleret programmmet både her og på min ipad. Men filerne viser sig kun på min pc???
Avatar billede valsbol Seniormester
20. februar 2016 - 20:25 #3
Der er ikke nogen der har svaret. Derfor lukker jeg spørgsmålet
Avatar billede valsbol Seniormester
20. februar 2016 - 20:25 #4
Ok