Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2016 - 12:54 Der er 2 kommentarer

Smart tv apps JVC

Da jeg i dag tændte for mit smart tv for at ville se Netflix, fik jeg ikke en oversigt over mine apps, men den gik direkte til Yahoo.
Jeg kan intet gøre, den har bare låst sig fast.
Har ikke været inde på Yahoo, så forstår ikke hvordan den kan låse sig fast.
Avatar billede Wally73 Mester
06. februar 2016 - 14:49 #1
Du har måske en tast der hænger på din fjernbetjening eller på dit TV, eller også er TV'et bare gået i selvsving.

Start med at fjerne strømmen fra dit TV i et minuts tid og prøv så igen.
Virker det stadigvæk ikke, så prøv at låne en anden fjernbetjening og test mens batterierne er taget ud af den gamle.
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2016 - 16:48 #2
Hvad er tv modellen?

Har du prøvet at fjerne Netflix data filer fra app navnet?
- Prøv derefter om du ikke kan opdatere dit tv model firmware, fabriks gendanne/Nulstille alt og starte om?

For at logge ud af Netflix-konto på enheden, skal du følge nedenstående trin.

Log ud af Netflix
Begynd fra Netflix startskærmen.
Naviger op og vælg Indstillinger eller ikonet Gear.
Vælg Log ud.
Vælg Ja for at bekræfte.
Du vil nu få mulighed for at logge på som en anden Netflix medlem.
Hvis du ikke kan finde indstillinger eller ikonet Gear:

Fra i Netflix applikation, bruge pilene på fjernbetjeningen for at indtaste følgende sekvens:
Op, op, ned, ned, venstre, højre, venstre, højre, op, op, op, op.
Vælg Log af, Start Over eller Deaktiver.
Du vil nu få mulighed for at logge på som en anden Netflix medlem.

Reference: https://help.netflix.com/en/node/23907
- tryk på "Sign out of Netflix".