Avatar billede vuske Seniormester
06. februar 2016 - 19:46 Der er 14 kommentarer

Er chart.dk lukket?

Der sker ikke noget og der er ingen respons
Avatar billede claes57 Ekspert
06. februar 2016 - 20:15 #1
http://www.isup.me/chart.dk
men "Chart.dk lukker ikke!
Mere info følger inden for 1-2 uger."

jeg ville ikke kaste penge efter dem...
Avatar billede poko1 Ekspert
06. februar 2016 - 20:15 #2
Avatar billede vuske Seniormester
07. februar 2016 - 11:50 #3
alle de advarsler har jeg set, men hos mig virker chart ikke, og jek se at på mange andre hjemmesider virker den heller ikke
Avatar billede claes57 Ekspert
07. februar 2016 - 12:26 #4
skift nu bare til fx http://www.livecounter.dk/
Avatar billede vuske Seniormester
07. februar 2016 - 15:14 #5
det har jeg gjort, men det var ikke det der var spørgsmålet
Avatar billede claes57 Ekspert
07. februar 2016 - 16:02 #6
kontakt Team Chart.dk / Netcoders ApS

Netcoders ApS
Computer programming activities
Adresse: Mejsevænget 19, 4623 Lille Skensved
Telefon:43 42 32 01

Vi kan ikke vide, hvad der sker hos dem - bare konstatere at siden kører, selvom de har skrevet, at de lukker - ikke lukker.
Avatar billede vuske Seniormester
07. februar 2016 - 21:10 #7
chart.dk er oppe og køre igen uden at man nogle steder kan se hvad fejlen var
Avatar billede klaus-jensen-dk Nybegynder
02. maj 2016 - 11:26 #8
Det er jo fra 2014 !
Avatar billede klaus-jensen-dk Nybegynder
02. maj 2016 - 11:29 #9
Nå, jeg troede, at kommentaren kom under det indlæg, den blev skrevet til. Min kommentar om 2014 var til artiklen på amino.dk.
De øvrige indlæg i denne tråd er fra februar 2016. Chart.dk har virket igen, men nu i slut-april/start-maj 2016 er den gal igen.
Avatar billede Chart.dk Praktikant
06. februar 2017 - 14:26 #10
Hej alle,
?
Jeg kan oplyse jer alle sammen om, at chart.dk er ved at blive bygget op igen efter, at have været nede i noget tid. Det vil sige at counteren stadig trækker statistik fra jeres websites. Den data, som kommer fra dette bliver stadig lagret i vores system og vi arbejder på at få dette op og kører igen når tid er.
Det vil altså sige at vi arbejder på, at få dette til at fungere for jer igen.
?
Jeg håber, at dette giver noget svar. ??
God dag!

??Med venlig hilsen,
Chart.dk
Avatar billede stone Forsker
21. februar 2017 - 10:30 #11
Hvorfor får man så en side op om køkkenudstyr, det forvirre da mere end oplyser
Avatar billede mads Praktikant
01. marts 2017 - 17:12 #12
Noget nyt?
Jeg får også bare en 'reklameside' uden den statistik der plejer at være.
Mine hjemmesider med chart.dk-kode ser ud til at fungere fint og vise korrekt statistik.
Men når jeg vil kigge historisk statistik mv. så bliver jeg forvirret.
Hvor kan man logge ind på sin konto? Hvor finder jeg min statistik? (opbygget gennem cirka 15 år!)
:-) Mads
Avatar billede Chart.dk Praktikant
04. maj 2017 - 11:27 #13
Hej Mads,

Du kan ikke logge ind endnu. Alt statistik fungerer og bliver stadig gemt.

Det er en meget stor process, som tager lang tid at opbygge igen ud fra de gamle databaser. Første step i sagen er dog lige rundt om hjørnet og derfor håber vi på jeres tålmodighed.

Med Venlig Hilsen,

Mads
https://chart.dk/
Avatar billede stone Forsker
04. maj 2017 - 11:56 #14
ok tak mads for info..