Avatar billede hcthorsen Praktikant
06. februar 2016 - 21:29 Der er 6 kommentarer

Bootstrap

Hej eksperter!

Jeg er ved at lave en hjemmeside i Joomla med en Joomlashine template. Jeg har nu problemer med ikoner, der forsvinder efter mouse-over. Efter hvad jeg har kunnet google mig frem til, så kunne problemet skyldes bootstrap tooltips. Er der nogen der har erfaring med den slags?
Avatar billede hcthorsen Praktikant
22. februar 2016 - 10:33 #1
Nå, lukker den:-)
Avatar billede Joomlakonsulenten Juniormester
13. juni 2016 - 20:55 #2
Hej,

Er problemet stadig aktuelt? :-)
Avatar billede hcthorsen Praktikant
13. juni 2016 - 21:39 #3
Tjah, jeg fik noget hjælp fra JoomlaShine, der har lavet min template. Jeg kan imidlertid ikke logge på deres supportforum længere, da min supportperiode er udløbet. Det var noget med at tilføje følgende CSS

#form-login-username .input-prepend a {display:inline-flex !important}

Det virker fint i Chrome, men ikke helt optimalt i IE. Som jeg forstår det, så er det også bare en måde at komme uden om en eller anden BS fejl. Jeg har en blanding af BS 2 og 3 på siden. BS2 fra min Joomla installation og BS3 fra min template.
Avatar billede Joomlakonsulenten Juniormester
26. juni 2016 - 10:37 #4
Bootstrap er kun i den anvendte skabelon.

Derfor får du ikke BS2 fra Joomla-installationen, men nok nærmere fra evt. installerede udvidelser.

Jeg kigger gerne på IE-problematikken og kommer med nogle anbefalinger.

Mvh.
Michael Sønderup Nielsen
Joomlakonsulenten.dk
Avatar billede hcthorsen Praktikant
26. juni 2016 - 13:20 #5
Ok, hvordan kommer vi videre?
Avatar billede Joomlakonsulenten Juniormester
26. juni 2016 - 21:26 #6
Jeg skal bruge URL'en til hjemmesiden og så kigger jeg på den med mine værktøjer og vender tilbage med nogle anbefalinger.

Du kan evt. sende URL'en i en PM eller til michael@joomlakonsulenten.dk.

Mvh.
Michael Sønderup Nielsen
www.joomlakonsulenten.dk