Avatar billede Driton Seniormester
08. februar 2016 - 10:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Internet hastighed

Hvordan kan det være når jeg kigger en udenlandske server, at mit mbit ligger på 2-3 og når jeg pinger indenfor danmarks grænser ligger den på 9-10 mbit? Hvordan hænger det sammen?

Fordi jeg kan ikke streame film på min apple tv uden lag
Avatar billede Driton Seniormester
08. februar 2016 - 10:43 #1
Eller omvendt. De oplever jeg på arbejdspladsen, hvor den svinger med en afstand på 6 mbit
Avatar billede Blueeyez Mester
08. februar 2016 - 11:21 #2
Det kan vel skyldes at internet forbindelsen til serveren er delt med flere andre, så hvis andre os streamer, så er der jo mindre til dig...

Er dit apple tv tilsluttet med kabel eller trådløst? Prøv kabel..
Avatar billede Driton Seniormester
09. februar 2016 - 21:12 #3
Smid et svar :)
Avatar billede Blueeyez Mester
09. februar 2016 - 21:43 #4
får du her ;)